Askersund

Jag och Krille låg på stranden i Sundbyholm och kände oss rastlösa..
Krilles telefon ringde och det va Johan..
Han och Carin hade åkte till..

..och hyrt en stuga! De fråga om vi ville komma och hälsa på!
Krille fråga mig, och svaret blev -"Visst, varför inte?!"
Vi vart kvar ett tag på stranden och sen åkte vi hemåt..
Sofie kom över, vi käka lite sallad och sen vart jag osocial..
Va tvungen och duscha och packa.. Förlåt Gumman!
Klockan blev väl halv sex innan vi hann komma från stan..
Vid halv 8 tiden anlände vi till Askersund!
Gick raka vägen till en mysig liten restaurang för att käka..
För min del blev det Pepparlax med limesås och färsk potatis..
Krille käka Fläskfile med rödvinssås och potatisgratäng..
Sen drog vi till deras stuga och satt där och drack och snacka skit..
Killarna bestämde sig för att nattbada..
Men jag frös så för min del blev de en stor filt på stranden!
fyllekäk.. Makaroner! ^^
Sen time to sleep! tidig mogon upp och ner på stranden..
Ganska molnigt tyvärr.. =/
Men men.. sen dags för lunch, efter lunchen drog vi till Askersund City..
Äntligen hitta jag ett par solglasögon jag passa i!! ^^

Klockan började bli en del och vi va tvungna att tänka på hemfärden!
Men de va trevligt med en spontan tripp!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0