Söndag!

Jag och Krille vakna motvilligt efter en hård natt i sthlm!
Kom väl hem si så där vid 5 tiden, vi skulle upp och kolla på hus!
Gjorde oss iordning och gick ner i garaget!
Men vi kom inte så mkt längre..
Vart fan är bilen?
Börja ju fundera på om de va Jag som va Snurrig!
Hade jag parkerat nån annanstans?
Nej, de hade jag inte!
Helvete, de är nån som snott den.
Trodde iaf att den skulle få stå ifred i ett garage!
Upp i lägenheten igen och ringde polisen!
Ringde till pappa och fick låna hans bil.. Men hann inte till husvisningen!
Ringde mäklaren och försökte ordna en annan tid
Så de blev på onsdag ist
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nån ringde från hemligt nr mitt i natten!
Läskigt.. Trodde de va nån idiot, så jag svara inte.. =/
10 min senare ringer Krille..
De har hittat bilen.. Den står i Årby!
Polisen uppmana oss att åka och hämta den genast!
Men de hade ju haft sönder låset och tänningslåset..
Jaja.. de va väl bara att ringa Pappa..
Stackare, han skulle ju upp kl 4 och jobba!
Inget och göra.. Hitta bilen,
image67
Punka på däcket.. så de gick inte och köra därifrån..
Fan dyrt och ringa bergare.. för bogsera är ju ingen ide..
Pappa hämta lastmaskinen på jobbet..
Lyfte upp den på gafflarna och så flytta vi den till hans jobb..
Men de är ju inget att reparera!
Den kommer nog gå på skrot...




Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fan vilka dårar!! Njae, blir nog rätt dyrt att grejja det där..hoppas de löser sig med en bil iaf för dig! Kraaamar

2008-04-01 @ 20:44:42
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Sofie

NEeej! va har hänt pärlan? fy fan.. jävla etuna gangsters! ska jag spöa dom?

2008-04-02 @ 19:04:41
URL: http://sofienoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0