Premiär!

I helgen satte jag igång med övningskörningen igen! =)
Va till en början lite anti, vaknade kanske lite för trött eller nåt?!=/
Men så fort jag satte mig på Hojen, kändes allt kanon!
Och de bästa av allt! Allt gick kanon!
Nybörjartur? Icke, jag är ASBRA!
image81
Härlig, härligt!
Har gett mig fan på att jag ska ha de där kortet så snart som möjligt!
ska köra med pappa nåra ggr till,
innan jag bokar den första lektionen på skolan!

Sen ska jag nog försöka hänga på bror på fredagarna,
och träna lite på Crossbanan..^^
image82
Så när jag har A och B kärkort..
Sen syns vi snart när jag glider förbi på bakhjulet! ^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kors i taket..
Fick tillbaka på skatten!
Fast de va ju lite av Min egen förtjänst.. ^^
Hade fan på känn att jag skulle få betala, så slängde in 2000 spänn extra!
Tur de, för fick bara nåra hundra tillbaka!
Jeje.. Om man hade fått tillbaka iaf,
så kunde man ju sett det som en besparing! ^^
Man vill ju göra så mkt annat på sommaren än att betala massa pengar!
Eller hur?
♣Vinke vink! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0