IKEA

Onsdag: Ledig, så jag åkte till IKEA,
med Mormor och moster Sara i dag! =)
Vi skulle väl inte handla nåt speciellt..
Men som vanligt kommer man inte ifrån IKEA utan nåt!
I dag blev de tallrikar.. Fast ångra köpet så här i efterhand.. =/
Så byta tallrikar hemma blev inte aktuellt!
Sen köpte jag present papper och en ny toa borte! ^^
Usch va kallt de va ute, och vilket riktigt "Novemberväder"
För att få lite vårkänslor så bjöd Mormor på Glass.. Mums..
Så nu har man käkat årets första Mjukglass!! ^^
                               image85
Sen bar de av hemåt!
Tänkte jag skulle försöka få med Krille hem från Tumbo..
Han va där och försökte laga "kapet" till bil vi va och köpte i går kväll..
Men istället blev det en pratstund,
Mormor och Moster i köket med Krilles Mamma och Pappa
Sen fick jag komma tillbaka och hämta honom,
efter att jag skjutsat hem Mormor och Moster Sara!
Lååång dag! Stupa i säng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0