Ensam

Sitter här i min ensamhet som vanligt denna vecka..
Vill inte ens hem, de är tomt och ödsligt!
Trivs inte i ensamheten!!
Efter att jag jobbat klart, har jag tagit mig till pappas jobb..
Stannat där så länge som möjligt för att slippa åka hem!
Krille jobbar eftermiddag och jag jobbar dag!
Så vi går om varandra skapligt! Skit roligt! INTE!
Har inte träffats mer än en halvtimme sen i söndags..
För när Jag går till jobbet sover Han, och när Han kommer hem sover Jag!
Visst vi sover ju ihop.. Men jag är ju så trött,
så jag vet ju inte ens att han ligger bredvid mig.. =(
Har dragit mig hemåt på lunchen för att få träffa honom en liten sväng iaf.. =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Appropå ingen ting..
Va på arbetsförmedlingen i dag..
Snacka lite med min handläggare om utbildningar o sånt!
Så jag ska ev kirra lastbilskort till hösten! ^^
Kul kul
Så till nästa vår har jag bokstäverna A B BE C CE på mitt körkort!
Weeei.. kan jag söka vilka jobb jag vill typ.. =P


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska du ta tung lastbil med släp också? Det är väl CE eller, har ingen koll? :P Fasiken va coolt :)

2008-04-16 @ 23:00:02
Postat av: Jessica

Fan va nice :D Kommer du bli en sån där lastbilschaffis som läser porrblaskor och käkar skräpmat och blir superfet? :-p

Om du är ensam så är det
bara att hojta till, jag har inget liv som sagt och du är alltid välkommen på fika eller bara komma över. Eller så kan vi ta en tur i raggar rullarn ;)

Massa kram!

2008-04-16 @ 23:54:19
URL: http://strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0