Det finns...

...Så mkt man skulle behöva göra!
Alla måsten gör en galen..
Men så fort man tar tag och gör något så går de ändå illa! =/
Vad kan mer gå snett?
Bara en massa utgifter och skit!

image78

Varför skulle de ge sig på min bil?!
Så jävla irriterande!
Varför kan de inte skaffa sig ett jobb som normala människor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi kom ju som sagt inte iväg på nån Husvisning i söndags..
Den blev i dag ist.. Huset verka väldigt intressant!
Så vi slängde in ett bud, faktiskt 50 tusen över de redan liggande budet..
Får se hur de går, men med den vanliga turen vi har med allt,
så blir de väl inget av detta heller.. Ingen ide och hoppas på för mkt!

image79
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rastlös som ett As..
Krille gick och la sig och sov igen!
Och jag fördriver tiden med att kolla bloggar som ingen har uppdaterat!
Stor Suck!
Har iaf kommit fram till att de nog inte kommer bli nån utlandsresa för min del!

image80

Om inte nåt helt oförutsett händer och jag vinner en massa miljoner på en lott..
Skithål!
Blääääääää.. Va tråkigt jag har!

♥Hej då♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska se att det ordnar sig. I värsta fall tar vi en "planerad" sista minuten (utan all inclusive) o drar till turikiet istället, så kanske de tom blir mindre pengar än om vi räknat med ;)

2008-04-02 @ 21:53:59
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag tycker vi rånar en bank, det verkar vara som en trend just nu och trender är väll till för att följas om inte annat.

2008-04-03 @ 18:43:27
URL: http://strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0