Helgen

Hämta min morbror och hans tjej och en av hans kompisar från krogen i lördags natt!
Hemma hos kompisen skulle de bara kolla hur han bodde..
Dock blev de whisky och vatten för vissa! =)
Han bodde riktigt Schysst! I en villa byggd 1800..
Men så skulle jag nog inte vilja bo..
Jag vill nog ha lite mer nybyggt!
Visst, de är säkert charmigt, och man kan ju ha fräscht inne..

Jaja, appropå Villa..
Vi va och kolla på huset i hällby i går på eftermiddagen!
Fy.. Huset va ju rena katastofen..
Vette fan hur mäklarna kan få upp priserna till rena överpriser!!
Herre gud! de va fuktskador i badrummet bland annat..
Huset va typ fallfärdigt och ändå har de värderat de till 1.3 miljoner..
Vad kollar dem på när de sätter priserna?
Så inget husköp denna gång heller..

Nu ska jag till mormor, ha en bra eftermiddag!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0