Funderar

Så har det gått ytterligare en helg..
I lördags va vi först på kalas i Surahammar, där jag fick MASSA beröm! =)
Tackar och niger
Mina smörgåstårtor slukades med hull och hår..
Jag och Krille fick t.om, med oss lite hem! =) Mums..
På kvällen var de Party hos Krilles syrra Carro..
Blev lite mer och dricka än planerat ^^ Men så kan de gå! =P
Satt och snacka kost och träning med en bodybuildare halva kvällen.. Haha..

image59
Fick nåra bra råd! ^^

Drack vidare, och vart väl lite för dragen så hamna ute med en Cigg i handen! ILLA
Jeje.. Gick hemåt vid 4 tiden, orka inte slösa pengar på taxi,
Så med en nyckelknippa i ena handen,
 och en vinflaska att slå i huvet på någon i andra!
Så va jag beredd att attackera om de va nån,
 som ens skulle göra ett litet försök till överfall!
Men det gick fin fint hem,
inte ens en tillstymelse till levande varelser nån stans..

Tiden går hur fort som hellst.. Helt galet!
Vi är snart inne i april!

image58

Efter helgen har jag nog fått mig nåra rejäla tankeställare!
Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska tro?!
Har jag fått lite dåliga vibbar om att jag är självisk?!
Vilket inte är spec kul och höra..
Är jag verkligen det?
Pratar jag bara om mej själv?!
Och om nån annan har de svårt..
Säger jag alltid att jag har de svårare då?!
Ber verkligen om ursäkt om så har vart fallet..
Ska bättra mej isf..
Vet ju att jag inte är så speciellt bra på och ringa mina vänner och min familj..
image60
Berätta gärna för mig om ni också upplever mig som EGO!

Love/ Linda♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har alltid funnits där för mig - no matther what. Jag tycker att du pratar lika mycket som du lyssnar. Du är perfekt som du är.

Alla borde ha en Linda i sitt liv, dem som inte har dig eller anser att dem inte behöver en Linda vet nog inte bättre själva,dem vet inte vad dem går miste om.

Tack för allt, att du alltid finns :)

2008-03-18 @ 00:10:48
URL: http://strippedconfessions.blogg.se
Postat av: Sofie

Du är de minst själviska människan jag känner! du ställer alltid upp.
Ibland kan de gå en tid innan vi hörs, men vet ändå att du alltid finns där.. Håller med Jessica, Alla borde ha en Linda i sitt liv=)

Klockren present???! en klocka kankse? är jag så dålig på att hålla tiden va? hahaha
oj va nyfiken jag blev.. ska supa dig full i fjällen så du berättar!!

2008-03-18 @ 18:14:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0