Det blir inte...

... Alltid som man tänkt sig!

Idag har jag vart en flitig tös..
Men som vanligt blir de aldrig som man tänkt sig!
Vi skulle förbi Tumbo och hämta Krilles väska..
På vägen hem skulle vi handla och sen skulle vi fara till..
image62
Brukar inte va tidsoptimist..
Eller jo kasnke lite! Ibland.. =P Hehe..
Jeje.. De kan även hända att jag stressar upp mig för mindre!
Och de gör defenitivt inte Krille.. Han är Fan lugnet själv! =)
Detta gör ju att Jag stressar upp mig ännu mer..
Väldigt dumt, för då sölar hans sig ännu mer!! =/
Jaja.. Vi tar väl ut varandra lite, kanske därför vi passar så bra ihop?! ^^
Väskorna är iallafall packade..
Och det är ju väldigt skönt!
image61
Hoppas bara inte att man glömt nåt väldigt viktigt!?
Men jag tror mina små lappar har hjälpt mej ganska mkt.. =) Hehe..
Men som sagt, ibland stressar man ju upp sig för mindre..
Skulle egentligen vart förbi alla och packat upp bilen redan i kväll..
Så att det bara hade vart och åka imorn..
Men insåg att detta inte kommer gå,
eftersom Krille inte hade börja packa och så skulle han bränna skiva till bilen..
Pappa skulle komma förbi med den andra nyckeln till bilen också!
Dessutom skulle jag fixa färdfrukost inför morgondagen

image63

Och duscha så att det sista kunde packas ner med!

Nä.. Nu ska jag försöka sussa..
För imorn bitti ska färden gå mot fjäääällen! ^^

♥Vinke vink..♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du linda! Jisses vad kul vi kommer att ha.. har stoppat med mig kortlek ifall vi skulel få lust eller ingen lust till annat ;) sur i magen härborta, nervös kanske?! :/ Ses i morn raring!

2008-03-18 @ 23:34:58
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag vill också åka skidor!!! Synd att man inte kunde lämna magen hemma en vecka :-p Krille verkar så fashinerad av den, han kunde ha lånat den en vecka eller nått!

Hoppas ni får en trevlig vecka, sup inte för mycket bara ;)

2008-03-19 @ 11:35:43
URL: http://strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0